Bye bye Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Jonker - WaarBenJij.nu Bye bye Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Familie Jonker - WaarBenJij.nu

Bye bye Vegas

Door: Jonker family

Blijf op de hoogte en volg Familie

07 Augustus 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

We hebben de wekker om 9 uur gezet maar doen het rustig aan. Erica maakt weer een lekker ontbijt met ronde soort pita broodjes met ham, cheddar en ei. Het is zondag dus we doen het even rustig aan en zetten een playlist Hillsong op. Rond 12.30 uur gaan we een kijkje nemen in het hotel waar onze camping bij hoort CircusCircus. Dit heeft een gedeelte met daarin 2 achtbanen en allerlei andere kermis attracties. Je wordt soms gek van alle geluiden en in dit geval schreeuwende kinderen. In dit hotel zitten namelijk vooral jonge gezinnen van het lijkt Mexicaanse afkomst. We hebben het al weer redelijk snel gezien en aan het begin van de strip hebben de dames namelijk ‘Ross’ gespot een kledingzaak waar grote merken worden verkocht tegen kleine prijzen. Er hangen echt bizar veel feestelijke jurkjes en Erica eindigt met 3 jurkjes (staan nog leuk ook) en Bente met 1. Niels en ik lopen allebei naar buiten met een nieuw paar schoenen. Terug bij de camper duiken we het zwembad in met heerlijk water, zon en palmbomen toch wel echt te gek. We eten bij de camper en kopen nu 4 buskaartjes om het gedeelte van de strip te ontdekken wat we nog niet hadden gezien. Op weg naar de bus lopen we door het hotel en kunnen nog een echte circus trapeze act bekijken.

In het tweede gedeelte van onze tocht over de strip doen we de volgende hotels aan: Luxor, New York en Excalibur. In de laatste kun je ook weer met een achtbaan door en buiten het hotel. Niels en Bente hebben in de rij gestaan maar je moest creditcard met ID laten zien en die had ik helaas niet bij mij. Bente is op een snoep ontdekkingstocht hier in de States en we bezoeken de Hershey’s store (vraag bij terugkomst maar eens aan haar wat dat is) en de 4 verdiepingen tellende M&M’s store. Bizar wat ze daar weer allemaal verkopen en natuurlijk gaan we niet naar buiten zonder een zak bijzondere smaken M&M’s. Als laatste kijken we nog even rond in het Hard Rock Cafe Las Vegas en stappen moe in de bus voor een paar laatste haltes terug naar de camper.

• 09 Augustus 2016 - 09:50

BertJ:

Hillsong, goede keuze!
    Blijkbaar heeft de Praiseavond een positief effect gehad :-)